Sad Love Poems in Urdu - Love Poems in Urdu 

love poem in urdu

آپ کی وہ خاص یادیں۔

ہمیشہ مسکراہٹ لائے گا

کاش میں آپ کو واپس لے سکتا

صرف تھوڑی دیر کے لیے

پھر ہم بیٹھ کر بات کر سکتے تھے۔

جیسا کہ ہم کرتے ہیں

آپ کا ہمیشہ بہت مطلب تھا۔

اور ہمیشہ کریں گے

حقیقت یہ ہے کہ آپ اب وہاں نہیں ہیں۔

ہمیشہ مجھے تکلیف دیتا رہے گا۔

لیکن تم ہمیشہ میرے دل میں ہو

ہم پھر سے ملنے تک

love poems in urdu

صرف یہ کہنا کہ میں تم سے پیار کرتا ہوں۔

کبھی کافی نہیں لگتا

میں اسے کئی بار کہہ چکا ہوں۔

مجھے ڈر ہے تم نہ سمجھو گے۔

جب میں یہ کہتا ہوں تو میرا واقعی مطلب کیا ہے۔

اتنا احساس کیسے ہو سکتا ہے۔

اتنی عبادت ممکنہ طور پر فٹ ہوجاتی ہے۔

وہ تین چھوٹے الفاظ

لیکن جب تک مجھے کوئی اور نہ مل جائے۔

کہنے کا طریقہ جو میں محسوس کرتا ہوں، پھر

"میں تم سے پیار کرتا ہوں" کرنا پڑے گا۔

تو اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ میں اسے کتنی بار کہوں،

اسے کبھی ہلکا نہ لیں کیونکہ تم میری زندگی ہو

اور میری واحد محبت.

میں تم سے اب زیادہ پیار کرتا ہوں۔

ماضی کی نسبت

sad poems in urdu

آپ اور میرے لیے ایک خاص دنیا

ایک خاص بانڈ جو نہیں دیکھ سکتا

یہ ہمیں اپنے کوکون میں لپیٹ لیتا ہے۔

اور ہمیں سختی سے اپنے پیٹ میں رکھتا ہے۔


اس کی انگلیاں باریک کاتا ہوا سونے کی طرح پھیلی ہوئی ہیں۔

آہستہ سے ہمیں تہہ تک لے جا رہا ہے۔

ریشمی دھاگے کی طرح یہ ہمیں مضبوطی سے تھامے ہوئے ہے۔

اس طرح کے بانڈز قائم رہنے کے لیے ہیں۔


اور اگرچہ بعض اوقات ایک دھاگہ ٹوٹ سکتا ہے۔

اس کے نتیجے میں ایک نئی شکل بنتی ہے۔

ہمیں قریب کرنے اور مضبوط رکھنے کے لیے

ایک خاص دنیا میں، جہاں ہمارا تعلق ہے۔

sad poem in urdu

میں دنیا کو اپنی آنکھوں سے دیکھتا ہوں۔

درد اور جھوٹ کے ایک شیطانی چکر کے طور پر

آپ کبھی نہیں دیکھ پائیں گے کہ میرے اندر کیا ہے۔

تو پیچھے ہٹ جاؤ اور مجھے رہنے دو

مجھے یہ کہتے ہوئے افسوس ہے۔

لیکن دور رہو

میں آپ کو تکلیف نہیں دینا چاہتا

اگرچہ یہ ظالمانہ لگتا ہے۔

آپ میرے ہر کام میں موجود ہیں۔

یہ صرف اس لیے ہے کہ مجھے تم سے پیار ہو گیا ہے۔


sad poem in urdu

محبت محبت کرنے والے دل کے مندر میں رہتی ہے

دونوں ایک ساتھ بہت چھوٹے کمرے میں رہتے ہیں

کھاؤ، پیو، ناچ، کھیلو اور دعا کرو۔

پرندوں، کنولوں کی طرح خاموشی سے دعا گائیں.

جب الہی رومانس شروع ہوتا ہے، روشنی چمکتی ہے،

روح محبت میں غسل کرتی ہے، روحانی گفتگو شروع ہوتی ہے۔

جب عشق کی آرزو مزار کو روشن کرتی ہے

بھکاریوں کے چیتھڑوں میں ملبوس، عاشق ستاروں کے نیچے گاتا ہے۔

محبت کو کوئی مار نہیں سکتا، محبت کو کوئی جلا نہیں سکتا،

کوئی محبت کو غرق نہیں کر سکتا، محبت کو کوئی ختم نہیں کر سکتا۔

اے محبت! ٹوٹے ہوئے پروں والے پرندے آپ کو سمجھ نہیں سکتے۔

اے خواب! بنجر کھیتوں کے آوارہ تجھے نہیں جانتے۔

اے روح! چومتے ہونٹوں کو چھو کر چلے گئے،

محبت کرنے والوں کے نام ابد تک لبوں پر رہتے ہیں


sad poems

اگر سوال کرنا ہمیں عقلمند بنا دے گا۔

کوئی آنکھ کبھی آنکھوں میں نہیں جھانکتی۔

اگر ہماری ساری کہانی تقریر میں بتا دی جاتی

کوئی منہ ہر ایک کے لئے گھومے گا.


فانی جال سے پاک روحیں تھیں۔

اور محبت جسم کے دلوں میں بند نہیں ہوتی

کوئی درد بھری چھاتیاں ملنے کو ترسیں گی۔

اور ان کی خوشی کو مکمل پائیں۔


کیونکہ وہاں کون ہے جو زندہ اور جانتا ہے۔

وہ خفیہ طاقتیں جن سے وہ پروان چڑھتا ہے؟

علم تھا سب، ہماری کیا ضرورت تھی؟

سنسنی اور بیہوش اور میٹھا خون بہانا؟


پھر، پیارے، "اگر" اور "کیوں" تلاش نہ کریں

میں اب مرتے دم تک تم سے محبت کرتا ہوں۔

کیونکہ مجھے پیار کرنا چاہیے کیونکہ میں زندہ ہوں۔

اور مجھ میں زندگی وہی ہے جو تم دیتے ہو۔