Sad Poems in Urdu 2021 - Sad Poems 


sad poems in urdu

بلیک نائٹ اور بلیو مون،

بہت جلد میری وسوسے سنیں۔


نہ جانے کتنا فاصلہ ہے

وہ میرے ساتھ ہیں صرف دکھائیں۔


جب میری آنکھوں میں بارش ہو!

وہ خاموشی سے آتے ہیں، میرا درد بانٹتے ہیں۔


اس دنیا میں جو سائیں ہے،

جدوجہد انسانیت کے ساتھ جو حاصل کرتی ہے۔


محبت اور ہمدردی اہم ہیں،

جسے میرے احساسات بیان کرتے ہیں۔


سفید پرندہ میرے دل کی طرح ہے

جو چاند سے دل سے پیار کرتا ہے۔


مخلوق میں صرف بہترین،

فطرت سے حساس کون ہے!!


عنبر! ہمیں معلوم ہونا چاہیے،

احساس کی جلد نہیں ہے

sad poems in urdu

روزمرہ کی زندگی میں جن افراد کا سامنا ہوتا ہے، وہ بالکل کتابوں کی طرح ہوتے ہیں۔

ان کا جوہر ان کی شکل کے مطابق ہو سکتا ہے یا نہیں۔

بہت سے لوگ ہمیں اپنے احاطہ سے متوجہ کرتے ہیں۔

لیکن جب مکمل طور پر دریافت کیا گیا تو مایوسی ہوئی۔

چند، اگرچہ چہرے کے سامنے سے عام خالی

ان کے مواد سے ہمیں موہ لیں!

sad poems in urdu

اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کیا کہتے ہیں اور دکھاتے ہیں۔

سچ بہت زیادہ، میں جانتا ہوں


میرے ساتھ، آپ بات کرنا پسند کرتے ہیں

ساتھ ساتھ، آپ چلنا چاہتے ہیں۔


آپ کا گہرا ذہن، آپ اشتراک کرنا چاہتے ہیں۔

آپ کو تازہ ہوا میں سانس لینے کی بھی ضرورت ہے۔


لیکن آپ کے ہوش میں، آپ ایک خوف برداشت کرتے ہیں۔

لہذا، میرے بارے میں، آپ ہمیشہ صاف رہو


آپ کا دماغ آپ کو فکر کرنے پر مجبور کرتا ہے۔

ہر وہ چیز جو آپ دفن کرنا چاہتے ہیں۔


تم ڈر رہے ہو، کیا تم دیکھ نہیں سکتے

مجھ سے محبت کرنے سے ڈر لگتا ہے!

sad poems in urdu

میرا دل تجھ سے جڑنے کو تڑپا

میں نے کوئی کسر نہیں چھوڑی۔


یہاں تک کہ damnedest کیا

رسائی حاصل کرنے کے لیے


مجھے جو کچھ ملا وہ تھا۔

بھیڑ اور رکاوٹ


جس نے مجھے دور کر دیا۔

تاکوتسوبو کو ہمیشہ بھگتنا پڑتا ہے۔


آج مجھے کسی نے مشورہ دیا۔

"میرے پیارے اپنے دل کو آزاد کرو


اور اپنے دل کا استعمال کریں۔

اپنے دل سے جڑنے کے لیے!"

sad poems in urdu

سوموار کی صبح

وقت گزرنے کا نشان لگایا

آہستہ سے لہراتی ہوئی سفید چادروں کے ساتھ

کپڑے کی لائنوں پر خشک کرنا

سبز لان پر

گھروں کے پیچھے.


اور اگرچہ

ہم دیکھنے میں ناکام رہے

ٹہلتے وقت،

ہم نے مصروف ماؤں کو دیکھا

اختر کپڑوں کی ٹوکریوں کے ساتھ

چمکتے ہوئے سفید کو ٹھیک کرنا

ایک ٹکڑا لکڑی کے ساتھ

کپڑوں کی پٹیاں