Broken Heart Poetry in Urdu - Heart Broken Poetry 

broken heart poetry in urdu


ہزا ر بار مر نا چا ہا نگا ہوں میں ڈو ب کر ہم نے فرا ز 

وہ نگا ئیں جھکا لیتی ہے ہمیں مر نے نہیں دیتی 


broken heart poetry in urdu



تم میری حد نہیں جو پور ی ہو 
تم میر ی دھڑ کن ہو جو ضرو ری ہو 

broken heart poetry in urdu



یہ محبت ایسا منفر د کھیل ہے غا لب 
جو سیکھ جا تا ہے وہی ہار جا تا ہے 


broken heart poetry in urdu


چڑ یو ں کی طر ح ہم بھی شجر چھوڑ جا ئیں گے 
تر سیں گے لو گ پھر کبھی ہمار ے شور کو 


broken heart poetry in urdu



خا مو ش سا ما حو ل اور بے چین سی کر و ٹ 
نہ آ نکھ لگ رہی ہے نہ رات کٹ رہی ہے 

broken heart poetry in urdu



کم بخت ما نتا ہی نہیں دل اسے بھلا نے کو 
میں ہا تھ جوڑتا ہوں تو وہ پا ؤں پڑ جاتاہے


broken heart poetry in urdu



ریز ہ ریز ہ ہے میرا عکس تو حیر ت یہ ہے محسن 
میرا آئینہ سلا مت ہے، تو پھر ٹو ٹا کیا ہے 


broken heart poetry in urdu


ضر و ری نہیں عشق میں با ہوں کا سہار ا ملے کسی کو 
جی بھر کے محسوس کر لینا بھی محبت ہے 


broken heart poetry in urdu



ہو گا کو ئی ایسا بھی کہ غا لب کو نہ جا نے 
شاعر تو وہ اچھا ہے پر بد نا م بہت ہے 


broken heart poetry in urdu



اک عجب سی جنگ ہے مجھ میں 
کو ئی مجھ سے ہی تنگ ہے، مجھ میں