Very Sad Poetry in Urdu - Sad Poetry SMS 

very sad poetry in urdu


تیر ی آ ہو ں پہ مسیحا کو ہنسی آ تی ہے 

اس سے زیا دہ بھی تما شے کی تمنا ہے تجھے 


very sad poetry in urdu



خو د پر ستی کا نشہ جب اتر جا ئے گا 
وہ مجھے ڈھو نڈ نے ہر جگہ جا ئے گا 


very sad poetry in urdu


جو بس جا ئیں دلو ں میں 
و ہ ہا تھوں کی لکیر وں میں نہیں ملا کر تے 


very sad poetry in urdu



لو گ خو ش مز ا ج کہتے ہیں مجھے 
میں نے خو د کو اکثر ادا س پا یا ہے 


very sad poetry in urdu



ہو سکتا ہے مرجا ؤ ں چند دنوں میں 
اک شخص جلا رہا ہے دل روز تھوڑا تھوڑا 


very sad poetry in urdu



مجھے تم سے شکا یت نہیں لیکن 
یا د آتا ہے ترا مجھ سے محبت کر نا 


very sad poetry in urdu



سسکیاں لیتا ہے وجو د میرا 
نو چ نو چ کے کھا گئیں یا دیں تیر ی 


very sad poetry in urdu



روٹھیں گے تم سے، اس طر ح کے پھر 
فا تحہ کے سوا کچھ بھی نا پڑ ھ سکو گے 


very sad poetry in urdu


جن کے جا نے سے جا ن جا تی تھی 
ان کا جا نا بھی ہم نے دیکھا ہے

very sad poetry in urdu



خوا ب کی طر ح بکھر جا نے کو جی چاہتا ہے 
ایسی تنہا ئی کہ مر جا نے کو جی چا ہتا ہے 


very sad poetry in urdu


تو نہیں تو زند گی میں کیا رہ جا ئے گا 
دور تک تنہا ئیوں کا سلسلہ رہ جا ئے گا 

very sad poetry in urdu



چھوڑ ا نہ کبھی ہم نے تیر ے پیا ر کا دا من 
کہتی رہی دنیا ہمیں پتھر کا پجار ی 


very sad poetry in urdu



سا ئے کی طر ح سا تھ رہا تیر ا تصور 
تنہا ئی بھی ہم نے کبھی تنہا نہ گز اری 


very sad poetry in urdu



تنہا ئی میرا مسکن، مو ت میر ی منز ل 
ختم ہوا سفر زند گی کا 


very sad poetry in urdu



کیوں گو ا را ہو تر ے درد میں شر کت غیر 
تو جو یا د آئے تو تنہا ئی میں رونا چا ہوں