sad poetry in urdu - urdu sad poetry pics - urdu poetry - poetry pics

 Sad Poetry In Urdu 2021 - Urdu Sad Poetry - Sad Poetry Pics - Urdu Poetry

Sad Poetry – Sadness is a part of human life and sad shayari is the way to express feelings of depression and down time of life. Sad Poems, Sad Ghazals, Sad .

Sad poetry in Urdu beautiful Design images and sms by Well Known and legends Urdu poets of Asia. Enjoy the best Sad Shayari and urdu poetry

Largest Collection of Urdu Poetry Shayari Images pictures and photos you can find here of urdu poetry pictures which is designed by Jiya Urdu Poetry.

sad poetry in urdu

 مدہوش مت کرو _مجھے اپنا حسن دکھا کر
محبت اگر چہرے سے ہوتی تو خدا دل نہ بناتا


sad poetry in urdu

اس کی آواز سن لوں تو مل جاتا ہے سکون دل کو
دیکھو تو سہی میرے درد کا علاج کیسا ہے

sad poetry in urdu


 اس کی آواز سن لوں تو مل جاتا ہے سکون دل کو
دیکھو تو سہی میرے درد کا علاج کیسا ہے

sad poetry in urdu

سمجھ کرمال غنیمت مجھ کو
اس کی یادوں نے بے پناہ لوٹا

sad poetry in urdu

محبت جب سکونِ زندگی برباد کرتی ہے
تو لب خاموش رہتے ہیں نظر فریاد کرتی ہے


sad poetry in urdu

عشق نے غالب نکما بنا دیا
ورنہ ہم بھی آدمی تھے کام کے

sad poetry in urdu

اس قدر کشش ہے تُمہَاری اداؤں میں
ہم اگر تُم ہوتے تو خود سے عشق کر لیتے

sad poetry in urdu

معصوم کس قدر تھا میں آغازِ عشق میں
اکثر تو اس کے سامنے شرما گیا ہوں میں

sad poetry in urdu

تو ملے یا نہ ملے میرے مقدر کی بات ہے
سکون بہت ملتا ہے تمہیں اپنا سوچ کر

sad poetry in urdu

آج بهی شہر میں پاگل دل کو
تیری دید کی آس رہی آج بهی شام اداس رہی

sad poetry in urdu

سو بار چمن مہکا، سو بار بہار آئی
دنیا کی وہی رونق، دل کی وہی تنہائی

sad poetry in urdu

پتوں کی طرح مجھ کو بکھیرتا تھا زمانہ
اک شخص نے یکجا کیا اور آگ لگا دی

sad poetry in urdu

کاش کوئی تو ایسا ہو
جو اندر سے باہر جیسا ہو

sad poetry in urdu

پھر کسی سے باتیں وہ ملاقاتیں اب نہیں ہونگی
راتیں تو ہونگی پر وہ راتیں اب نہیں ہونگی

sad poetry in urdu

پہلے سب خواب کاغذ پر لکھ کر سجائے میں نے
پھر جلا کر کاغذ دریا میں بہانا اچھا لگا

sad poetry in urdu

لوگوں سے ملتا تھا غم میں سہہ نہ سکا
اکیلا رہنا چاہتا تھا مگر رہ بھی نہ سکا

sad poetry in urdu

خود ہی کو تباہ کرکے رویا ہوں میں
ہر روز گناہ کرکے سویا ہوں میں

sad poetry in urdu

جو دل کو توڑ دیتے ہیں
ہم اُن کو چھوڑ دیتے ہیں

Post a Comment

0 Comments