Sad Poetry In Urdu - Love Sad Poetry In Urdu- Sad Poetry in Urdu Pics - Sad Poetry Pics

Sad Poetry In Urdu - Love Sad Poetry In Urdu-  Sad Poetry in Urdu Pics - Sad Poetry Pics

Sad Poetry – Sadness is a part of human life and sad shayari is the way to express feelings of depression and down time of life. Sad Poems, Sad Ghazals, Sad .

Sad poetry in Urdu beautiful Design images and sms by Well Known and legends Urdu poets of Asia. Enjoy the best Sad Shayari and urdu poetry

Largest Collection of Urdu Poetry Shayari Images pictures and photos you can find here of urdu poetry pictures which is designed by Jiya Urdu Poetry.

sad poetry in urdu

 بڑ ا ہی خا مو ش سا اند ا ز ہے تمہا را
سمجھ نہیں آتی فدا ہو جا ؤ ں یا فنا ہوجا ؤ ں

sad poetry in urdu

تجھ کو خبر نہیں مگر ایک با ت سن لو
بر با د کر دیا تیر ے دو د ن کے عشق نے مجھے

sad poetry in urdu

تقد یر نے فلک نے محبت نے عشق نے
جس نے بھی چا ہا میرا تما شہ بنا د یا

sad poetry in urdu

آخر ی با ر ملنا ہے اُس سے بچھڑنے کے لیے
سو چتا ہوں ملا قا ت مو ت تک ملتو ی کر دوں

sad poetry in urdu

ہم اگر تیر ے خدو خا ل بنا نے لگ جا ئیں
صر ف آنکھوں پہ کئی ایک زما نے لگ جا ئیں

sad poetry in urdu

زند گی کس طر ح بسر ہو گی
دل نہیں لگ رہا محبت میں

sad poetry in urdu

بڑے زوروشور سے چل رہا ہے کاروبار محبت
کہیں چا ہتیں بک رہی ہیں کہیں لو گ بد ل رہے ہیں

sad poetry in urdu

زند گی تیر ے تعا قب میں یہ لو گ
اتنا چلتے ہیں،کہ مر جا تے ہیں

sad poetry in urdu

بہت بھیڑ تھی اُن کے دل میں
خو د نہ نکلتے تو نکا ل دیے جا تے

sad poetry in urdu

دعا کر نا دم بھی اسی طر ح نکلے
جس طر ح تیر ے دل سے ہم نکلے

sad poetry in urdu

با دشا ہ تھے ہم اپنے مزا ج مستی کے
عشق نے تیر ے دید ا ر کا فقیر بنا دیا

sad poetry in urdu

عشق پر مقد مہ کر کے کیا مل جا ئے گا
حسن کو پکڑئیے یہی فسا د کی جڑہے

sad poetry in urdu
اندا ز بیا ں اگر چہ بہت شو خ نہیں ہے     
شا ید کہ اتر جا ئے تیر ے دل میں میر ی با ت    


sad poetry in urdu

روٹھا ہوا ہے مجھ سے اس با ت پر زما نہ
شامل نہیں ہے میر ی فطر ت میں سر جھکا نہ

sad poetry in urdu

 پیا ر کے دو میٹھے بو ل سے خر ید لو مجھکو
دولت دکھا ئی تو سا رے جہا ں کی کم پڑ ے گی

sad poetry in urdu

میرا کا رنا مہ زند گی میری حسر تو ں کے سوا کچھ نہیں
یہ کیا نہیں،وہ ہوا نہیں، یہ ملا نہیں،وہ رہا نہیں

sad poetry in urdu

میرا کا رنا مہ زند گی میری حسر تو ں کے سوا کچھ نہیں
یہ کیا نہیں،وہ ہوا نہیں، یہ ملا نہیں،وہ رہا نہیں

sad poetry in urdu

دل لگا تا ہوں ہو بہا نو ں سے
پر یہ تیر ے سوا نہیں لگتا

sad poetry in urdu

سچ کو تمیز ہی نہیں با ت کر نے کی
جھو ٹ کو دیکھو کتنا میٹھا بو لتا ہے

sad poetry in urdu

نفر ت نہ کر نا کبھی ہم سے یہ ہمیں اچھا نہیں لگتا
بس پیار سے کہہ دینا کے تیر ی ضر ورت نہیں رہی

Post a Comment

0 Comments