Sad Poetry In Urdu - Love Sad Poetry In Urdu- Sad Poetry in Urdu Pics - Sad Poetry Pics

 Sad Poetry In Urdu - Love Sad Poetry In Urdu-  Sad Poetry in Urdu Pics - Sad Poetry Pics

Sad Poetry – Sadness is a part of human life and sad shayari is the way to express feelings of depression and down time of life. Sad Poems, Sad Ghazals, Sad .

Sad poetry in Urdu beautiful Design images and sms by Well Known and legends Urdu poets of Asia. Enjoy the best Sad Shayari and urdu poetry

Largest Collection of Urdu Poetry Shayari Images pictures and photos you can find here of urdu poetry pictures which is designed by Jiya Urdu Poetry.

sad poetry in urdu

میں بھی کتنا عجیب ہوں اتنا عجیب ہوں کہ بس
خو د کو تبا ہ کر لیا اور ملا ل بھی نہیں

sad love poetry

  اے شخص میں تیر ی جستجو میں
بے زا ر نہیں ہوں، تھک گیا ہوں

love poetry in urdu

 کل پر ہی رکھو وفا کی با تیں
میں آج بہت بجھا ہوا ہوں

sad poetry in urdu

کسی کے بعد جو گز ری کسی کی حسر ت میں
وہ اکس سزا ئے مو ت تھی،محبت تو نہ تھی

sad poetry in urdu

اُس کے عر وج کی تھی بہت آرزو ہمیں
جس کے عر و ج میں ہی ہما را زوال تھا

sad poetry in urdu

کبھی صحرا تیر ا لہجہ، کبھی بار ش تیر ی با تیں
کبھی ٹھنڈا تیر ا لہجہ، کبھی آتش تیر ی با تیں

love sad poetry pics

شو ق سے بد لو مگر اتنا یادرکھنا
ہم بد لے تو کر وٹیں بد لتے رہ جا ؤ گے

sad poetry in urdu

ہا ے اُسے شک تھا میر ی محبت پہ
آزما تے آما زتے چھو ڑہی گیا وہ مجھے

sad poetry pics

جیتے جی کو ئی پو چھتا نہیں ہے
مو ت پر آتے ہیں بار ات ہو جیسے

sad poetry in urdu

میر ی غر بت کو دیکھ کر را ستہ نہ بد ل لینا
میں دل کا با د شا ہ ہوں مقد ر تو خدا لکھتا ہے

sad poetry in urdu

اپنوں نے بھی نہ سو چا کہ اُجڑوں گا تو کد ھر جا ؤ ں گا
آشیا نہ جن کا نہ ہو وہ پر ند ے اکثر مر ہی جا تے ہیں

sad love poetry

میں تو رہ لوں گی تجھ سے بچھڑے کر تنہا بھی
بس دل کا سو چتی ہوں دھڑ کنا نہ چھو ڑ دے

sad poetry in urud

بھو ل گئے ہو چا ہ ہنے والو!
کیا یاد بھی مہنگی کر دی حکو مت نے۔۔

sad poetry in urdu

ڈرہے،اکیلا دیکھ کر نہ گھیر لیں مجھے
میر ی سا دگی سے منکر، تیر ے خو ش مز اج جملے

sad poetry in urdu

کچھ خوا ب میر ی جا گتی آنکھوں کو سو نپ کر
وہ آند ھیوں میں ر یت کا گھر دے گیا مجھے

love poetry in urdu

اُسے کہنا قسمت پر اتنا غر ور اچھا نہیں ہو تا
ہم نے با رش بھی جلتے ہو ئے گھر دیکھے ہیں

sad poetry in urdu

رو کنا میر ی حسرت تھی اور جا نا اُس کا شو ق
وہ شو ق پو را کر گیا، میر ی حسر تو ں کو توڑکر۔

sad poetry in urdu

میں اگر محبت شد ت سے کر تی ہوں
تو میں نفر ت میں بھی بے مثال ہوں

sad love poetry

فرا ز ملتے ہیں غم بھی نصیب وا لوں کو
ہر اک کے ہا تھ کہا ں یہ خز ا نے لگتے ہیں

sad poetry in urdu




Post a Comment

0 Comments