Love Sad Poetry in Urdu - Love Sad Poetry in urdu text

 Love Sad Poetry in Urdu - Love Sad Poetry in urdu text 


sad poetry in urdu

شام ہو تے ہی چر ا غوں کو بجھا دیتا ہوں 

دل ہی کا فی ہے تیر ی یا د میں جلنے کے لیے 


sad poetry in urdu


چھوڑ دیا ہم نے اعتبار قسمت کی لکیر وں پہ وصی 
جو دلوں میں بس جا ئیں وہ لکیر وں میں نہیں ملا کر تے 

love sad poetry in urdu


ساقی آج رکھ لے محفل میں عنوانِ وفا 
وہ شخص اٹھ کر چلا نہ جا ئے تو مجھے کا فر کہنا 

love sad poetry in urdu


مجھے شرا ب پلا کر بے ایما ن نہ کر سا قی 
مد ہو ش ہی کر نا ہے تو محفل میں ذکر یار کر 

love sad poetry in urdu


اسے کہنا تیر ی محبت میں جو تعمیر ہوا تھا ایک شخص 
تیر ی جدا ئی میں ریز ہ ریز ہ تقسیم ہو تا جارہا ہے 

love sad poetry in urdu


زندگی سے کچھ نہیں ما نگا اِک تیر ے سوا 
زند گی نے سب کچھ دیا، اِک تیر ے سوا


sad love poetry in urdu


کبھی ان اداؤں کا ظلم کبھی ان نگا ہوں کا ظلم 
وفا ؤں کی قسم تیرے عا شق نہ ہو تے تو تیر ے قا تل ہو تے 

love sad poetry in urdu

کتنی اچھی لگتی ہے کسی سے محبت کی ابتدا 
درد تو تب ہو تا ہے جب کو ئی اپنا بنا کر چھوڑ دے 

love sad poetry in urdu


میرا کارنا مہ زند گی میر ی حسر توں کے سوا کچھ نہیں 
یہ کیا نہیں، وہ ہوا نہیں،یہ ملا نہیں، وہ رہا نہیں 

love sad poetry in urdu


کو ن کر تا ہے وفا ؤں کا تقا ضا تم سے 
ہم تو اک جھوٹی تسلی کے طلبگار تھے بس 


Post a Comment

0 Comments